A song reply from Kris Dayanti - Aku Wanita Biasa


The other day, I was listening to the radio in the car at the frequency 102.40 fm (Era.Fm) when I heard the radio DJ said 'Ini dia lagu di tangga ke-2 iaitu balasan lagu kepada seorang penyanyi lelaki yang tidak asing lagi. Aku Wanita Biasa oleh Kris Dayanti' (This the number 2 song which is a song reply to a famous guy singer. Aku Wanita Biasa by Kris Dayanti).

If you can remember, last time I had blogged about the other Boy singer, Anang - Separuh Jiwaku Pergi  :D

FYI, I and we, do not know what actually happened between both of them but I really hope they will be alright. They must do it for their child at least.

It is interesting though that they have made their personal matter into a hit! Wow..

Please, do not hesitate to see the lyrics.. It seems like, Girl is asking for Boy's forgiveness.

Aku Wanita Biasa
 
Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..



And the video clip for the song

Kris Dayanti - Aku Wanita Biasa

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Soalan Q&A Pertandingan Unduk Ngadau

Darren Choy is not father of Daphne Iking's child