Kerana Cintamu - V.E feat Quadrose

This is a Malay version song of All Cried Out by Allure feat. 112

Kerana Cintamu - V.E feat Quadrose

Termenung aku sendiri
Bersama hujan di pagi hari wowowo
Jiwa tak tertahan lagi
Tangisanku dalam sepi sepi sepi,pedih

Rintihanku bagai api cinta
Yang malap kerana kata-kata dustamu
Hanya kau satu yang ku cinta
Tapi tergamak kau untuk mengkhianati aku

CHORUS

Hoo......kuberikan segala
Kemanisan cinta asmara dalam hati tersiksa
Pilu.....aku terkeliru
Semua kerana......... cintamu

Keranamu ho.....

Selama ini ku terleka aku bersalah
Kasihmu bak cahaya
Dan kini aku sedari terlewatkah untuk aku kembali
Janganlah begini

Hatiku kecewa....
Keranamu sayang aku tak terdaya
Menanggung duka namun tak bersalah
Namun cinta kita merana
Sayang lupakanku saja
Biarkan ku teruskan perjalanan hidupku

Hooo.....ku berikan cinta
Tapi mengapa kau hancurkan segala-galanya
Hooo.....ku terhilang arah
Semua kerana woo...cintamu

CHORUS

Hoo......kuberikan segala
Kemanisan cinta asmara dalam hati tersiksa
Pilu.....aku terkeliru
Semua kerana......... cintamu

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Soalan Q&A Pertandingan Unduk Ngadau

Darren Choy is not father of Daphne Iking's child